Vänner…

Jag hade en ”pro forma” sambo ett par månader i sommar. Det var fantastiskt! Men reflektera ändå över att hon bara flyttade… hon kunna väl ha’ sagt något innan! Förvarnat! Tänkt på mina känslor!

Kära vän! Tack för att jag fick hjälpa till. Tveka inte fråga om du/ni behöver hjälp framöver! Jag finns alltid här för dig! Alltid!

Jag vill slå ett slag för och hissa goda vänner. Vänner som ställer upp, vänner jag skrattar med, vänner att uppmuntra, att umgås med och bli gamla med! Finns det någon bättre känsla än att vara en god vän? Ha’ ömsesidig förtroende? Och att ställa upp för dom jag tycker om?

Jag tror inte det! Vad tror du?

One thought on “Vänner…

Kommentera

