Jag ändrar mig och erkänner det!

Att börja arbeta i ett företag med HQ i Jönköping, var ett vändpunkt i mitt liv. I alla fall om man skall se på mina tanker och åsikter om Jönköping. Min erfarenhet var inte så stor och ganska negativ. Tanka på JET bensin macken, lunch på MacD (där de under 8-9 års tid, inte förstod min beställning av happy meal och big mac på svenska. Mycket märkligt tycker jag), når vi är på väg till Danmark och en tidigare kollega, som hade ett mycket märklig sätt att arbeta på, kom därifrån. Det var alla mina referenser.

Nu har jag varit där ett par gånger, set lite mer än bara E4:an. Det är otrolig vackert i stan och det finns ju riktig trevliga och mycket dyktiga människor där. Jag kommer vara där många gånga framöver och jag tycker det är riktig kul att kunna ändrar åsikt från något negativt till något positivt, det erkänner jag gärna.

Tack alla ni på EM, som ändrat mitt syn på Jönköping!

One thought on “Jag ändrar mig och erkänner det!

Kommentera

