min stora tjej…

För ett par dagar sen skulle åka riktig tidig till jobbet. Precis innan jag åkte iväg, vaknade jag Sofia. Klockan vara bara 6.05. För första gång gick hon själv upp, tog på kläderna, ordnade håret och borstade tänderna och gick sedan iväg till grannen. Tjejerna skulle äta ihop och sedan gå till skolan.

Når jag kom hem från jobbet sent på kvällen, hade Sofia lämnat denna fina fina lapp till sin mor!

Visst är hon stor nu min Sofia! Och utan tvekan otrolig duktig…

One thought on “min stora tjej…

Kommentera

