Vad man inte har i huvudet…

Idag glömde jag ännu en gång nycklarna hemma, denne gång var det inte till kontoret utan till vår nya butik, som jag skulle visa fram för ett gäng målare. Ja… det var bara att svänga volvon från Upplands Väsby till Huddinge och tillbaka till Barkarby igen. Härligt, att släppa ut massor avgaser i vår fina stad! Nu får jag verkligen hänga i och källsortera framöver! Tackar ännu en gång Bosse, för hans inspirerande källsorterings samtal!

Jag inser för hundrade gången, att jag har ett nyckelproblem. Som tur är känner jag, att jag kan handtera det de flesta dagar… men emellanåt går det mindra bra, idag var en sådan dag.

One thought on “Vad man inte har i huvudet…

Kommentera

