Grodor och förnuft… finns en kombination?

Att pendla mellan arga tanker och grodor som hoppar ur munnen, total kärlek, outhärdlig längtan och omtanke, intelligens och förnuftiga tanker, känner jag emellanåt är krävande och lite tröttsamt. Mest av allt känner jag inte igen mig själv i detta…

Just nu försöker jag jobba undan, går bra når man är aktiv… men hjärnan fungera inte lika bra, mittemot datorn! Tur att jag har tillgång till extrema mängder Nespresso och lite Bo Kasper på Iphonen. Då skall ni se! Det ordnar sig nog! Eller ”det blir bra, det blir bra skall du se,” som jag numera får höra ofta!

Tur att jag har vår underbara resa till NY, att längta efter… Tycker det är lika härlig att längta, som sedan att åka ut till Arlanda och sätta sig på SAS planet mot Newark!

Kommentera

