Trafik i secondhand butiken!

Eftersom jag har tagit beslutet att installera bergvärma, måste jag städa, slänga, sortera ALLT som finns i pannrummet. Ni som tittat in vet, att det endast är möjligt att titta in. Omöjligt att gå in. Mycket måste bort!

Var idag och lämnade mycket och jag menar mycket saker, på secondhand butiken i centrum.

Vilken aktivitet. Parkeringen och butiken var full av folk, bara några minuter efter de öppnat. Helt oroligt! Mycket glädjande, att de saker som vi inte vill ha’ kommer till nytta för någon annan. Nu undrar jag bara, hur kan vi i våra butiker driva samma mängd av trafik?

Johan, något att fundera över, når du tittar på stjärnorna i kväll!

One thought on “Trafik i secondhand butiken!

  1. Jag tror det handlar mycket om det oförutsägbara utbudet. Det är spännande. Och lite roligare. Något som inte bara är just den här säsongens innegrej. Och så priset så klart!

Kommentera

