Energisprutor, vill påminna om dessa fina människor!!

Når man går på intervju och själv har intervjuer med kandidater, är en återkommande fråga: ”beskriv dig själv med få ord”. Jag har en underbar, härlig OCH kärlig vän, henne beskriver jag ofta i mina tanker, med ett enkelt ord. SUPERMAMMAN eller SUPERWOMAN!

Hon har fyra egna barn (ingen bonus barn här, nej. Här producera och leverera vi själva! ). Barnen är 5, 9, 18 och 20 år. Men det är inte det som gör henne till, en för mig supermamma eller kvinna. Utöver sina underbara barn, som jag är så glad att jag fått lära känna. Small kidzen, leker vi ju mycket med. Men de två stora barnen, har en mycket speciell plats i mitt hjärta. Mikaela och John, i dom har jag båda barnvakt, kompisar, tennistränare och mycket mer! (Här hör även Mikaelas kille hemma, han agera massör och tränare för Fredrik på tennisskolan)

Men åter till Fru Schumacher, utöver sina 4 barn, sköter hon och Hr Schumacher om sitt mysiga hus i Fullersta. Hr. Schumacher, renovera givetvis allt själv (varför ta in andra, når man själv lever i en energipowerfamilj). Hon driver sitt eget redovisningsföretag, som i övrigt blomstra och är mycket framgångsrikt. Hr Schumacher driver givetvis också sitt egna företag, har sitt band, där han skriver låtarna, gör musikvideoerna, har spelningar och ger ut skivor. De är mycket engagerade i AIK och jag tror mig att de tittar på de flesta matcher. Förra sommaren la’ de så till ytligare ett nöje, den nyinköpte lägenheten i Turkiet.

Familjen Schumacher er på alla plan, en toppen familj. Jag är mycket glad över de senaste 5 år som vi känd varandra. Och det är fantastisk att veta att de alltid finns där, att de ställer upp når det plötslig börjar brinna. (Numera har alla familjemedlemmar över 15 år (John var 15 år första gång) hämtat Fredrik på dagis).

Tack snälla, snälla NI. Som ger oss så mycket energi och glädje i vardagen. Det ända oros moment är Hr. Schumachers mamma, som har flyttat till Fullersta från Oxlesund, hon är helt underbar! Bakar, hjälper, hänger med. Underbart!! Bara hon inte går in i väggen.

Varm kram till Er våra bästa vänner!

2 thoughts on “Energisprutor, vill påminna om dessa fina människor!!

  1. Det finns verkligen de där som är fulla av energi och gärna delar med sig av den – härligt att du får ha just denna familj i ditt liv! Och att de har dig. Varm Kram!

Kommentera

