Nya möten! Och personliga mål!

Jag har under flera månader reflekterad över, att jag ofta träffa helt underbara och inspirerande, glade och lärorika människor på min väg. Det känns ibland, som de bara kommer till mig… Kan det verkligen vara så? Jag undrar över hur de känner?!? Känner de likadan? Känns det så även för dom? Troligen gör det så, annars hade vi inte fått den kontakt som vi får…. Jag önskar att dagarna hade varit lite längre, att jag hade varit lite effektivare (sorry Englund, jag ”måste” skriva så, fast jag vill det också), då hade jag oftare ringde dom och föreslagit trevliga och för mig speciella möten.

Idag fick jag en pik av en mamma/kvinna/vän/tjej, som betyder mycket för mig. Fast hon nog inte vet det… Hon menar, att de alltid åker på spontant inbjudningar till middag eller mingel. Jag förstod och hon förstod, vad hon menade. Kul, når vi kvinnor paketera budskap på så interna och roligt ett sätt. Ännu roligare når jag kommer göra som hon syftade på, då kommer vi båda veta varför jag bjuder dom och hur mycket det betyder för oss… På fredag kanske!?!

Min personliga målsättning för hösten, är att ha’ ett personligt och inspirerande möte med mina vänner varje vecka. Akta Er…. nu kör vi!

Kommentera

