NY, here we come!

Nu är det äntligen klart, resan är bokat och planeringen i full rullning! Kul! Jag ser fram emot att komma iväg, behöver nog släppa jobbet, logistiken hemma för att få allt att flyta på och det svenska höstvädret ett tag. Jag behöver nog skratta lite, powershoppa lite (NOT…), och bara vara lite.

Men det absolut roligast vid att ha’ bestämt, bokat och nu planera resan är, att jag skall göra den med Tina. Min härliga, roliga, intelligenta, inspirerande och glade väninna Tina! Jisses vad vi singel mammor skall ha’ roligt! Planeringen som är i full rullning, är inte så tidskrävande och ambitiös. Vi skall boka hotell, planera vilka shopping ställen vi skall besöka och vilka restauranter vi skall äta gott på och dricka färgstarka drinkar på.

Underbar! Inspirerande! Energisk! Avkopplande!
Ord som för mig mycket väl beskriver Manhattan!

NY…. HERE WE COME!

2 thoughts on “NY, here we come!

  1. Ja, hvis man ikke glædede sig en lille smule, gør man det i hvert fald nu! (Jeg tænker ‘sex in the city’ selvom vi nok kommer nærmere på ‘fars fede juleferie’ *griner*) Ser frem til nogle fantastiske dage, timer og minutter fyldt med grin og godt humør. En vis alkoholprocent skal der vel også til? *ha-ha* Det bliver forrygende… Især fordi det er med dig! Hvor heldig er man så? Tak for dig, min dejlighed! Loooove fra syden xxx T-

Kommentera

