Med tåg till Stockholm Central…

Hade ett möte i stan härom dagen. Det var ett tag sen jag senast var i stan och det var verkligen trevligt! Jag saknar Stureplan och city! På andra siden, längtar jag inte efter rusningen och pendeltåget. Innan mötet hann jag med en superlatte, hos mina vänner på V-Street! Underbart! Jag saknar er!!

Jag gick även förbi min gamla butik Natuzzi på Biblioteksgatan, som nu bara är ett minne. Om några veckor finns Tommy där istället.

Efter mötet och innan jag hade bestämt möte med en kär vän, gick jag till NK och fixade lite småsaker. Sen tog vi ett glas rosé och lite gott mat på Grev Turegatan. Jättetrevligt!!

City är trevligt för en förortsbo! Och hurra för pendlen som kör mig till city emellanåt!

One thought on “Med tåg till Stockholm Central…

  1. Pendeln är bra när den går enligt tidtabell 🙂 Och city är helt ok, livet på landet är dock det jag uppskattar just nu. Men jag vet att jag trivs när jag väl är där. I lagom dos. Kram!

Kommentera

