Mitt sammanhang…

Att vara en del av något vill vi alla! Numera tar jag på min Statoli-look-a-like blus och åker mot norrort!
Jag trivs riktig bra med det och giller verkligen projektet och mina nya vänner på EM Retail! Jag är säker på att vi kommer göra en skillnad för Sverige och det är kul att vara en del i ett mycket positiv sammanhang!

Katagorien blir resor, eftersom jag var nära att tacka NEJ till jobbet, med anledningen ”det är för långt att åka”. Det är det också, men så är det! Tur att jag inte viste jobbet innebar uniform! Då vet jag inte hur det hade blivit!

3 thoughts on “Mitt sammanhang…

  1. Lång transfer och uniform – det låter som en charterguides tillvaro. Och vad kan platsa bättre då än under kategorin resor? 🙂
    Vilken tur för EM att du inte visste något om uniformen! Och vilken tur för dig att du klär i allt som du tar på dig!

Kommentera

