Traditioner tolkat av mig!

Traditioner är fantastiska! I vårt liv finns just nu inte så många och det gör mig ledsen. Att ha’ traditioner betyder för mig, att man är med i ett sammanhang, att man är en del av något stort. Hur tolkar du traditioner?

Jag blev i slutet av juni, en del av en ny tradition. Det gläder mig mycket och gör mig mycket lycklig! Framöver skall vi, enlig den nya traditionen fira midsommar med dessa två underbara personer, Mrs och Mr Breyer.

Tack ni, för Er gästfrihet och för att ni är som ni är! Försätta göra varandra gott!

TACK!

One thought on “Traditioner tolkat av mig!

  1. Och vi är så glada för vår nya tradition tillsammans med dig! Nästa år ser vi fram emot att Sofia och Fredrik gör oss sällskap! varm kram Erica och pojkarna

Kommentera

