I love you girl…

Finns det något mera underbart än att promenera ner får backan, runt hörnan, lite upp för vägen och sen svänga in på Tinas gata? Det är inte ofta jag har möjlighet att göra det. Här om kvällen gjorde jag det. Ett par sms på eftermiddagen, blev till ett glas gott vin, kaffe serverat i fina koppar, skratt och härliga samtal. För mig är det lyx!!

Visst har jag fina och för mig unika vänner hemma i Stockholm, men att umgås med mina gamla barn- och ungdomsvänner, är mycket speciellt för mig!

Tina är en underbar person, vi har alltid roligt! Hon är intelligent, kreativ, hon inspirera mig! Vi har ett ömsesidig förtroende för varandra, utan att någon av oss behöver säga det, så vet vi. Vi vet, att vi alltid finns där för varandra och att vi kommer tillbringa mycket tid tillsammans, når barnen är vuxna och vi slutar jobba. Då skall vi sitta, dricka kaffe och rödvin, prata och vara kreativa tillsammans!

För en månad sen fyllde jag år, Tina hade inte glömt det och gav mig dessa underbara, fina och söta silver örhänge. Tack underbara, fina, fina du. För att du aldrig glömmer och för att du vet precis vad jag gillar! Och för att du finns och har funnits de senaste 20 år!

I love U girl…

3 thoughts on “I love you girl…

  1. Jag förstår precis vad du menar! Det är underbart att träffa nya härliga vänner när du är vuxen och mogen att se vyer från nya håll. Men de som du lär känna när du växer upp och blir vuxen tillsammans med, och som finns kvar, är det sannerligen något speciellt med. Om du tycker om Tina så mycket, så gör jag det också 🙂 varm kram!

  2. Och jag vet att Tina tyckar om dig! Det bästa med juli är att då kan jag hälsa på alla de gamla och härliga tjejer i Danmark! Tur att jag har fina vänner här oxå!

  3. Sødeste dig, tusind tak for en helt fantastisk dejlig ‘velkomst’… Bliver utrolig rørt og meget taknemmelig over, du er i mit liv. Vi skal nyde de kommende årtier sammen – lige til vi bliver gamle og rynkede. Grå bliver vi i hvert fald aldrig sammen! 😀 Tak for dig! Klem og mange kærlige tanker herfra T-

Kommentera

