Är jag helt ute av matchen??

Denna helg, sista helg, innan livet igen drar igång efter semestern, har jag funderat lite över hur kärleken ser ut. Det var riktig länga sen jag var kär. Ok, kär kan jag bli’ i en lampa, i ett snyggt plagg eller ett underbart resmål. Men nu menar jag kär, sådär på riktig… det där med en speciell kille och når det känns rätt!

För ett par dagar sen fick jag en riktig kyss, eller rättare sagt tre, på en och samma kväll! Killen log och kunde inte (eller ville inte??!?) förklara innan han åkte iväg, varför han log… Hur vet man när det känns rätt, när jag skall släppa loss och när jag skall hålla igen och hur skall jag veta, när jag inte skall göra något alls? Och vad om det praktiska får gå före…som vanligt?

Jag undrar… hur svårt kan det vara? Och vågar jag, vill jag?? Och hur känner han??!

Godnatt på Er därute! Tack för att ni läsar om mitt liv!

2 thoughts on “Är jag helt ute av matchen??

  1. hmmm… låter spännande. Men jobbigt för dig? Det praktiska är trist, men ibland viktigt om man vill låta romansen ta ett steg längre. Jag tror ändå att du helt och hållet ska släppa tanken på det till en början. Pirr i magen på distans är väl nog så bra? Och vilken man skulle inte flytta på sig för din skull?
    Du är organiserad min vän, men tillåt dig att totalt tappa kontrollen i detta så kommer kärleken till dig. Förmodligen på ett sätt som du minst hade anat 🙂 största kramen!

Kommentera

