Lördags offline!

Idag är de flesta av oss online jämt, så även jag. Via telefonen, datorn (alla 3, vi är ju tre i huset) står jämt på hemma och på jobbet, är man aldrig lång borta från datorn. För första gång på flera år, har jag varit utan internät i 8 dygn. Ja, utom för det två gånger 20 minuter på ett bibliotek. De första dagar känner man en saknad, vad händer? Har jag några mejl jag behöver svara på asap? Sen kom jag på, att det var otrolig skönt och att jag hade en känsla av total lugn. Min förra chef, var alltid offline på lördagarna, jag tror jag skall anamma den idé i framtiden. Så nu vet ni, varför det inte kommer updates, sms eller mejl på lördagarna framöver.

En semesterpanik, som utvecklats till ett lugnare liv framöver, i allafall på lördagerna! Tack Peter V ännu engang finner jag inspiration i ditt ledareskap!

One thought on “Lördags offline!

Kommentera

