En framtidig fotonörd på upptäcksfärd i Skagen!

Fotografering, är nog något de flesta tycker är roligt. Så även jag! Jag har en dröm, om att bli en sådan där fotonörd, som löper runt med sitt kamera, helt inne i sin egen värld, den egna världen, den där tiden står still. Min bror är fotograf, så jag vet att det finns en möjlighet, att det kanske sitter i generna! Nu är det bara upp till mig att visa, att det faktisk gör det och att jag kan få något vackert ut av mitt nya Canon. Dock har jag redan efter ett par dagar, insett att jag måste investera i en ny lins.

Denna sommar spendera vi en del av vår semester i Skagen och vart i Danmark, finns det möjlighet för finare och vackrare motiv än här? Min bror säger, att det viktigaste är att hålla kameran stilla, ni får väl se vad ni tycker! Här kommer ett vackert Skagenshus och lite andra bilder!

Här skulle jag kunna bli gammal! Ett sommarställe här vore helt underbart! Något att börja spara till?!?

Men innan dess skall jag gå en fotokurs, detta är bara början!

Kommentera

