Ett vykort från Bröndums Hotel!

Fredrik och jag dricker en kopp kaffe och ett glas juice på Bröndums Hotel i Skagen, innan vi går mot stranden för dagens dopp. Sofia är på målarskola, vi gör alla det, vi är intresserad av och det vi tycker är roligt! För oss, är det en del av vår gemensamma semester. Alla skall ha’ utbyte, alla skall lärare sig något nytt och vi skall komma hem, med ny inspiration och haft roligt!

Innan dagens dopp, hinner jag njuta en av en kopp kaffe i Bröndums trädgård, skriva och jobba lite… Helt underbart! Jag kommer sitta massor här framöver, det är jag säker på. Ang doppet i havet… Det vill säga för Fredriks del. Jag badar inte! Knappt att jag beger mig ut i vågorna i Thailand, men i Skandinavien… aldrig i livet! Jag håller dock på att förändra mitt synsätt, jag kanske hinner lärare mig innan jag fyller 40 år!

Vi skickar härmed en hälsning, från ett av de mest inspirerande ställen, vi varit på länge!

One thought on “Ett vykort från Bröndums Hotel!

Kommentera

