Skogsmullor och nya löpareskor…

Underbart med en sen löparrunda i Källbrinkssporet, som börjar strax efter mitt växthus! En av anledningarna till att jag blev blixtkär i mitt underbara hus, var närheten till skogen och naturen… Jag som aldrig varit en skogsmulle, vill verkligen bli en friluftstjej! Och höstens mål är, att plocka svamp och kantareller! Vill du med? Jag vet att de finns där, i min del av skogen… och gud nåde och trösta, den som plockar dom!

Det går inte att säga, att man inte orkar ta en tur i spåret! På med löpardöjerna och iväg… Och det glädjer mig verkligen, att mina träningskläder inte längre räcker till och att löpareskoerna känns utslitna. Vem skulle tror det för några år sedan? Inte jag i alla fall!

2 thoughts on “Skogsmullor och nya löpareskor…

  1. Du är grym! Själv har jag suttit FEM minuter på motionscykeln idag efter möte och samtal med sjukgymnasten igår. Det gäller att se alla små steg. Och det har jag svårt för. kram!

Kommentera

