Bollen, John och jag… en sen kväll på HTK!

Äntligen är den avklarat!… Min första tennislektion. Jag har längtat i flera år efter att börja. Jag tror att John körde hårt med mig… fram! tillbaka! jobba mer! fortare! tillbaka! TILLBAKA! Lugnt! fokusera! fram! se bollen!

Jag är glad om jag kommer upp ur sängen imorgon och John är nog glad, om han har rösten kvar. Nu får jag vila ett par dagar, fast jag har förstått att jag måste jobba på kondisen också. Men söndag kör vi igen och då skall jag visa honom…. fram! jobba mer! se bollen! tillbaka! fortare! TILLBAKA! se bollen! fram!

Och imorgon skall jag köpa nya tennisskor och riktiga kläder, såklart! Sen skall jag inte glömma, att ta med vattenflaska igen!

Kul! Snart skall jag ringa Robin, han kanske vill spela! hahahahahaaahahahaha!

Kommentera

