Aten, Akropolis och AS (after shopping)

Två tjejer på vift i Aten. En alldeles underbar stad, som jag varmt rekommendera till alla som älskar grekisk sallad, saganaki och shopping!

Fredag eftermiddag från Arlanda, måndag kväll tillbaka igen. Jag kom hem med ett leende på läpparna, roligast var nog toalettbesöket på Akropolis och de två australienska killerna på sighseen bussen. Bäst var det hele! Möjligen att favoritsera Heineken fredag natt, shopping på min favoritbutik (ja, jag kan köpa mig lycklig) och kaffet lördag eftermiddag, når vi var nära att gå in i shoppingväggen!

Jag hoppas vi gör om det nästa vår!

One thought on “Aten, Akropolis och AS (after shopping)

  1. Hahahaha! Jag glömmer aldrig det där toabesöket på Akropolis! Har nog inte skrattat så mkt på många år!

    Och du, vi göt om det nästa år, tar en tripp till en trevlig storstad. Can´t wait to get there! 🙂

    Kramar från din reskompis

Kommentera

