Första steget och luftballonger över Fullersta Hills!

En solig och varm kväll i veckan, hade vi besök av ett nyere ansikte i vår, eller min, vardag. Det var trevligt och intressant, att bekanta sig mer med varandra. Jag hoppas, att bekendtskabet kommer underlätta för olika familje relationer i framtiden. Jag är säker på det! Och ibland får man ta’ förste steget själv.

Under fikat kom denne luftballong flygande över taket, du ser inte hur nära den är. Vi hörde vad de pratade om däruppe. Fascinerande… när får jag åka med? En önskan jag haft i flera år. ”Luftballong över Stockholm”, var med på listan över ”must does”, innan jag blev 35 år. Det, Barcelona och Ishotellet är kvar på listan… Jag får nog ändra namnet på listan till: Must does, innan jag blir 40 år! Eller varför inte 37!

Men varför har jag en tendens, att fokusera på det jag inte gör?!? Istället för allt det jag faktisk gör! (har hört min mentor säga det 1000-tals gånger nu! Och det kanske beror lite på min tidigare nämda adhd-tendens) 🙂

Kommentera

