Servicen ligger i handtering av frågor och reklamationer!

Wauu.. ännu en gång måste jag få berömma UNIONEN. Jag mailade idag, en för mig viktig fråga, till inkomstförsäkringen. OCH tänk er, inom 3 minuter fick jag svar. Det kallar jag service det! Bredbandsbolaget har mycket att lärar sig här! Säger en kund, som fortfarande efter 4 dygn är utan sitt nya modem, som enligt kundservice skulle ha varit här för två dagar sen. A-post, eller budbil kanske??

Annonser

One thought on “Servicen ligger i handtering av frågor och reklamationer!

  1. Bra där UNIONEN! Vi funderar på vilket av alla bolag som ska få ge oss bredband i nya huset – det blir nog inte dem :-)!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s