Soligt läge!

Jag öppnar min dör från sovrummet och går ut på terrassen, ligger på min gula GEORG JENSEN DAMASK duk. En riktig sommar duk, underbar snygg med sina gula och vita blommor. Jag skulle aldrig ha’ den inne, men ute är det hur vacker som hälst!
Sen dukar jag upp, Itrims goda gröt med äpplen och kanel, en kopp Nespresso, idag blir det Rosabaya! Ummm jättegott och ganska nyttigt, helt ok. Här sitter jag och njuter av solens värma, på min balkong i söderläge. Frukostbalkongen heter den, eftersom vi bara äter frukost eller solar på den. Så börjar alla mina soliga dagar! Hur börjar dina?

One thought on “Soligt läge!

  1. Tänk vad de små detaljerna gör skillnad (jag syftar på duken)
    Jag köpte den vackraste stolen igår och är såå glad för den!
    Och jag startar INTE upp med den gröten, he he. Idag med Naturdiets hallon/vanilj.
    Inte ute i solen då en altan håller på att byggas och oljudet är ett faktum. Men nu går vi ut i trädgården (som snart har altan men ännu inget gräs) och njuter av vårsolen. Kram!

Kommentera

