Klockan stannar, når kaffet serveras!

På Vstreet står tiden stilla idag! Precis som alla andra dagar, når jag slinter in och njutar av stämningen och lugnet, en kort paus i min vardag!

Jag drickar min latte med lättmjölk. -Ända stället jag beställer latte! Ända stället jag får ett hjärta, format av skummet mjölk på ytan. De skulle bara veta, Johan och den andra killen som jag inte vet namnet på! De två baristor måste vara (utan att veta och utan att kolla, vem vill dricka sin latte på andra ställen? Inte ens i utbildningssyfta!) de bäste, trevligsta och gladaste baristor i Stockholm… Vid närmare tanke… i hela Sverige!

En känsla av New York går genom kroppen når jag sitter där, jag tyckar inte man kommer lika nära New York på något annat ställe i stan. Jag tänker på min bror… hur mår han? Vad gör han just nu? Och hur går hans buisness, där på Broadway? Tur att jag skall dit i september och kolla upp honom!

Tack killer för att ni förgyller vardagen och de små pauser, som vi alla behöver så mycket! Hur skall det gå, når jag på tisdag skall börja hänga i InfraCity? Hur blir vardagen utan er? Jag får väl titta in ibland på lördagarna…see you around Guys!

Vstreet, Vasagatan 38.

2 thoughts on “Klockan stannar, når kaffet serveras!

Kommentera

