Sandhamn, Seglarbullar, M och en hemlig gäst.

Två vänner på utflykt en helg i slutet av maj 2010. Sandhamn, Seglarbullar, Harö, Rosévin på bryggan i solen, Stockholmspelet, Utedass, Solnedgång, Strömming… ja och sen lite tapas och röttvin på kvällen!
Att göra nya saker och besöka nya platser, är bland det bästa som finns! Ännu bättre blir det i gott sällskap.

Jag är mycket glad över att ha’ Martin som vän. Turen från hamnen i Gustavsberg mot lunchstoppet i Sandhamn och mot det makalösa Harö, var en unik upplevelse för mig.

Tack min bästa vän för en fantastisk utflykt!

Jag hoppas ni alla har lika många underbara vänner som jag!

One thought on “Sandhamn, Seglarbullar, M och en hemlig gäst.

  1. Vad härligt att hitta så fina vänner – jag förstår att du är glad och tacksam! Var rädd om honom. Och han har all anledning att vara rädd om dig. kram!

Kommentera

