Carlsen, en drivkraft som får mig at opnå mine mål!


Jeg har fået spörgsmålet fra chefen som betalede for Carlsens coaching og rejser fra Köbenhavn til Stockholm. ”Hvad er det med den der Peter Carlsen og hvad er det han gör, som er så fantastisk”. Et spörgsmål som jeg umuligt kunne svare på! Og som jeg stadig tänker over indimellem. På en eller anden måde får Carlsen mig til at tro, at det er mig som gör det, men det ved jeg jo godt at det ikke er! OG hvad er det han (jeg) gör?? Det ved jeg stadig ikke og kommer nok til at leve mit liv i uvished…

Når jag var som tättest på at opgive drömmen om mit vidunderlige hus, fik jeg besked på at ikke gi op! ”Det er jo DIG som bestemmer over DIT liv” sa’ Carlsen. Og sådan blev det, jeg köbte huset og levede dermed min dröm!

Sorry chefen, men det var ikke bare arbejdsrelaterede samtaler vi havde. Naturligvis får jeg stadig mit drive fra Carlsen, uden sammenligning en af de viktigste personer i mit liv!

En hylning til Carlsen, fra din fan!

Kommentera

